diumenge, 9 de novembre del 2014

SORTIDA A MONTSERRAT

10 comentaris:

  1. La sortida va ser molt interesant.

    ADAMA

    ResponElimina
  2. Aquesta activitad va ser molt divertida, el paissatge era increiple, vistes espectaculars i experiències úniques. m´agradat molt aquesta excursio i la tornaria a fer.

    Pau

    ResponElimina
  3. Aquesta excurció es molt bonica per les bisten unica per les roques defomades
    i sensill per la muntanya

    ESTHER

    ResponElimina
  4. Hola,a mi em va agradar molt la excursió a Motserrat m'ho vaig passar molt bé amb els meus amics,m'agradaria anar una altra vegada a Montserrat va ser molt divertit!!Hi havia un paisatge espectacular

    Maria Cano

    ResponElimina
  5. Aquesta activitad es diverdida.
    hi ha un paisatge molt bonic m'agrada.

    Peifu

    ResponElimina
  6. a mi hem va agrada MOLT Pero a algint el hi costa em com diru sense ser molt borde vueno que ni tan sols la IRENE s'enrecordava de com es va a la creu i a sobre jo i la barbara vam anar un altre cop fins al monestir per vuscorus i vosaltres anveu pujan quina colla d'...................... pero les vistes molt maques i va ser molt divertit l'apocalipsi entre cometes als degotalls jajajajajajajajajajajaja i jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    bernat el gran us slude ja ja ja

    tan tan taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan

    ResponElimina
    Respostes
    1. ere algun

      bernat el gran

      Elimina
    2. i la ultima part torneula a fer pero amb suroll del tan tan taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan

      bernat el gran

      Elimina
  7. Hola, aquesta excurció va ser molt divertida. Les vistes desde dalt de la montanya son espectaculars...
    Amb les formes de les roques pots imaguinar moltes coses...
    L'escolania cantanta vastant bé. Em va agradar molt.

    Ona Garcia

    ResponElimina
  8. VA SER ,MOLT ENTRETENIDA I DIVERTIDA .,

    ResponElimina