dimecres, 24 de setembre del 2014

LA PRIMERA SETMANA A LA CLASSE DE SISÈ

20 comentaris:

  1. Hola bon dia nois i noies

    Irene

    ResponElimina
  2. Hola bon dia
    ami m'ha agradat el que em fet perque ens em expresat y no em tingut vergonya
    i per aixo he fet aquest comentari perque m'ha agradat molt.

    ESTHER

    ResponElimina
  3. Aquests treballs que han fet els meus companys em semblen molt bones ideas, i son molt macos.

    Alejandro

    ResponElimina
  4. M'agradat, però he tingut vergonya després de recordar el meu. Bona activitat per deixar la vergonya.
    Irene, has sigut la mestra que m'ha motivat a seguir es estudis perqué en un inici jo no volia.

    -John Pérez

    ResponElimina
  5. M´agrada molt per que em espulsat la vergonya del nostre cos, regalar coses amb els sentiments espresats en el regal que hem fet a el nostre millor amic.M´ha motivat fer aquest regal a la persona que he vulgut.

    Laia M.O.

    ResponElimina
  6. El primer día en vaig pasar molt be amb els companys nous de la escola.
    La professora es molt bona per ara les coses son ben fácils I además cada vegada som mes a la classe, pero el problema es que son mes nos que no es.

    Lizbeth

    ResponElimina
  7. Disculpeu volia dir nois I noies.

    ResponElimina
  8. hola bon dia la primera clase de sise me le pasat molt be en fet molts treballs


    adrian

    ResponElimina
  9. Aquesta activitat va ser molt dificil perque vam tenir que fer un regal en 15 minuts jo no vaig tindre temps per pensar, seguidament l'Irene ens va filmar.
    Aquesta activitat ens va costar molt pero a , mi m'agradat.

    Adama

    ResponElimina
  10. A sigut una setmana fantàstica, em fet moltes activitats, com Mates, Català i ara fem història, també fer un regal en 15m o del tricentenari i fer un comentari. M'agradat moltissim, i espero que continui aixi.

    Breakthrough.Jr.

    ResponElimina
  11. M'ha agradat tots els regals dels meus conpañs va se una mica difisil perque teniam que fer un regal en 15 minuts ,
    despres l'Irene en va firma

    Gabriela N.V

    ResponElimina
  12. Per mi va ser bastant difícil per que ho teniem que fer en 15 minuts, i ho vam fer a corre cuites.
    Però desprès al veure els regals del meus companys vaig veure que tots o vam fer bastant bé.
    Em va agradar molt fer-ho!

    Ona


    ResponElimina
  13. A mi el que m'ha agradat més A sigut el tricentenari i estic impasient per veure el museu d'historia.I me enganchat al llibre que estem llegin pero no el trobo ni per internet es un "TIMO Y INJUSTICIA PERMANENTE".
    I de cara als regals alguns van sorti molt bé i alguns altres es van trencar al cap d'uns segon s'e li van caure les rodes i alguns altres ni tenien ni dea del que van fer.

    bernat el gran

    ResponElimina
  14. A mi fer el regal amb un temps de 15 minuts,no em va ser gens fácil ni difícil,em va agradar fer-ho.El primer dia d'escola m'ho vaig pasar molt be jugant amb els meus companys,espero que aquest any fem molts treballs,perque m'agrada molt la plástica.

    Maria

    ResponElimina
  15. Aquesta activitat a sigut una mica difícil perqué fer un regal en 15minuts no es gens fàcil. Però a valgut la pena per coneixer millor els meus companys . Aquesta escola m´ agrada molt. i estic encantat d' estar amb aquest companys.

    Pau

    ResponElimina
  16. Aquest activitat es molt divertit tambe es un mica dificil pero me ha agrada molt perque agrada plastica.Jo esta una mica nervisos i crec que tot ha fet molt be.

    ResponElimina
  17. Aquest activitat es molt divertit tambe es un mica dificil pero me ha agrada molt perque agrada plastica.Jo esta una mica nervisos i crec que tot ha fet molt be.

    Peifu

    ResponElimina
  18. La primera setmana em va agradar moltissimm, per aixo del MUMO.. El regal en 15 minuts..
    i Crec que ho fet tot molt be.

    Khalil

    ResponElimina
  19. ha cido un poco dificil por que lo emos tenido que hacer en 15 minutos pero me ah gustado mucho regalarselo a mi amigo tambien me gustado la clase de sise


    Gerardo

    ResponElimina
  20. A mi hem sembla que tots han fet els regals als seus millors amics,
    i ademes a tingut que ser bastant difícil fer un regal en 15min
    si jo ho pogues haver-ho fet s´ho auria dunat al Bernat.

    Aarón

    ResponElimina