dimecres, 12 de novembre del 2014

MAPAMAPA

Es proposa crear un gran mapa utilitzant només paper i un sol color.
Cada ú escull el format de paper que cregui que li anirà més bé (paper blanc d’embalar) i el retolador  o pastís del color que vulgui.
Un cop acabat es pot donar o no una nova forma al paper.
Aquest s’exposa en el lloc que cada ú creu més convenient per donar la sensació de mirada llunyana (terra, sostre, paret, portes...)
Un cop exposat cada ú fa un petit comentari sobre la seva obra ( igual que la que es pot veure al MACBA al costat de cada obra)

El tipus de llenguatge per tant ha de ser l’adequat per aquest fi, així com la seva presentació. S’ha de passar a l’ordinador i veure quin tipus de lletra i format és el més adequat.



3 comentaris:

  1. Hem va agradar molt fer el meu mapa mapa perque hem vaig poder expresar amb un full de paper gran i un pastiset de color blau.

    ResponElimina
  2. Hem va agradar molt fer el meu mapa mapa perque hem vaig poder expresar amb un full de paper gran i un pastiset de color blau.

    Lizbeth

    ResponElimina
  3. Hem va agradar molt fer el meu mapa mapa perque hem vaig poder expresar amb un full de paper gran i un pastiset de color blau i ademes vaig poder penjar-ho al sostre del vestíbul de l'escola. El títol que vaig possar va se ''camp de neu''.Els dibuixos dels meus companys van quedar molt be perque cada u ho vam fer diferent, uns amb línies rectes i uns altres amb línies corves, i tambe amb diferents colors i amb diferents materials com pastisets o retoladors. Això hem va agradar molt!!!


    Lizbeth.L.J

    ResponElimina