dimarts, 5 de novembre del 2013

VISITA AL MACBA

MAGNET. ALIANCES PER L`ÈXIT EDUCATIU

Sota aquest nom comencem aquest any una gran aventura educativa amb el Museu d'Art Contemporani de Barcelona.

El primer que vam fer va ser preparar la sortida al MACBA.



Davant una gran fotografia del museu ens preguntem moltíssimes coses:
- què és
- on és
- què és un museu i d'art contemporani?
- què hi ha?
- què s'hi fa?

Dediquem uns quants dies a trobar i a debatre les possibles respostes.
Busquem el millor itinerari per arribar-hi.

El dilluns dia 14 és el gran dia, tota l'escola es posa en marxa i junts farem la visita al MACBA.














18 comentaris:

  1. A mi sincerament m'agradat molt la sortida al MACBA .Jo penso que lo millor ha sigut el piano ,les cadires i el tronc amb aquells ganxos tan rars.
    Betty

    ResponElimina
  2. A mi m'agrada molt el MACBA .Lo que més m' agradat es fer els jocs amb la monitora ,també el piano amb els ganxos aquells.

    ISAIAS

    ResponElimina
  3. A mi m' agradat tots els fotos de la MACBA, pero el que mes m' ha cridat l' atencio és l' edifici, les cadires clavats amb els ganchos i sobretot el "match cover".

    Marc yu

    ResponElimina
  4. A mi aquesta visita m'ha semblat genial una de les coses que m'ha cridat l'atencio a sigut els xinesos sense peus,l'edifici
    i les activitats.

    SANSRA:)

    ResponElimina
  5. A mi m'agrada la foto en la que estem tota l'escola gunta, pero el que més m'ha cridat l'atencio a sigut els ninots que semblen tentetiesos.

    VANESSA

    ResponElimina
  6. A mi el que més m'agradat del MACBA ha sigut les fotos dels arcs de tot el món i la foto en la que estem tota l'escola.

    YHEIMMY

    ResponElimina
  7. A mi el que mes m'agradat del MACBA ha sigut els arcs i la maqueta dels mistos en miniatura.

    ResponElimina
  8. A mi el que més m'agradat del MACBA ha sigut les fotos dels arcs de tot el món i la maqueta dels mistos en miniatura.

    Giovanni

    ResponElimina
  9. A mi m'agradat la visita al MACBA. Sobre tot veure el lit i els mistos en miniatura,també quan ens van mimetizar amb l'espai.


    Estephano

    ResponElimina
  10. A mi m' agradat molt el MACBA .Sobre tot el que me m'agradat a sigut el llit gegant i els mixtos

    SHEILA

    ResponElimina
  11. A mi el que més m'ha agradat han sigut les activitats i l'edifici.
    Ainhoa

    ResponElimina
  12. A mi el que més m'ha agradat ha sigut la maqueta dels mistos.


    Samuel

    ResponElimina
  13. A mi m'ha agradat la maqueta dels mistos perquè em recorda els temps en el que vivia amb els meus cosins a Horta.

    :Vidalis

    ResponElimina
  14. A mi m'ha agradat els ninots xinesos perquè no tenien peus.

    Andrea

    ResponElimina
  15. A mi m'ha agradat molt la visita al MACBA. El que més m'ha cridat l'atenció ha sigut els mistos en miniatura.


    ALEX

    ResponElimina
  16. A mi m' ha agradat el mistos i el xinesos del Macba

    ResponElimina
  17. A mi m' ha agradat molt la sortida al MACBA m' agradaria tornar-hi a anar.


    Jose Daniel

    ResponElimina
  18. A mi m'agrada jugar el joc de fer com camaleons i la maqueta dels mistos.



    Adnan

    ResponElimina