dimecres, 10 d’octubre del 2012

PRESENTACIÓ

Després de la benvinguda crec que seria bo que ens presentéssim.  Us sembla bé?

Començaré jo:

Em dic Irene i sóc professora d'aquesta escola des de l'any 2001. M'agrada molt la meva feina i procuro fer-la el millor possible. És molt important per mi estar a gust a la classe, gaudir cada dia del que puc ensenyar però també del que puc aprendre amb vosaltres.
Tinc moltes aficions: llegir un bon llibre, caminar per llocs increïbles, veure bones pel.lícules,compartir estones amb amics i amigues, cuinar un bon àpat, informar-me del què passa pel món i un munt de coses més.
Reconec que sóc un pèl nerviosa i una mica exigent, però em considero una persona alegre i que no em desanimo amb facilitat.



I vosaltres, com us veieu?


14 comentaris:

  1. Hola sòc l'Othman i sóc de cinquè porto en aquesta escola des de p3 fins a p5 perquè en primer m'an vaig anar a França dos anys i a tercer vaig tornar vaig molt nous amics.
    Iaixí és com encara segueixo en aquesta escola.

    ResponElimina
  2. Hola soc el Samuel porto 3 anys a l'escola, estic des de 3e fins a 5e. Estic molt content amb aquesta escola i amb els meus companys.
    Soc una mica nervios,a vagades em porto malament,soc jugueto i a vagades amb poso a cridar per els nervis pero soc una persona molt tranquila, a vagades interrunpeixo la classe quan la professora parla i a vagades amb quedo tranquil.

    ResponElimina
  3. Em dic ZAINAB m 'agrada l'escola perque puc aprendre moltes coses. Porto aquí molt de temps. Soc llesta, pero no sempre ho faig tot
    bé. Per ser més llesta quant vaig a casa agafo en l'ho que me
    equivocat i intento arreglar-lo perque mai m'eqivoqui en aquesta falta.

    ResponElimina
  4. Hola hem dic Giovanni, soc un nen nou a la classe pero ja coneixia a tres nens d'abans.Jo soc un nen que li agrada l' esport, tambe
    estudiar i treure bones notes.
    Soc una mica nervios,tambe una mica tranquil.

    ResponElimina
  5. Hola em dic Andrea i estic a aquesta escola desda p3 fins ara cinque
    Estic molt cuntenta ala escola m'agrada molt i li donu moltas gracies a las meves prufesores.
    Soc de caracter alegra,magrada ballar,estar amb las mevas amiges,la famili i juga a tot.

    ResponElimina
  6. Hola sóc l'Alex vaig començar en aquesta escola a P3, amb quasi els mateixos companys. Estic molt content per anar ja a cinquè amb la meva profe i companys... M'agrada aquesta classe perque mai no ens barellem. M'agraden els estudis, els amics i el pati que tenim perque és molt gran. Podem jugar a tot. Sòc una persona molt alegre pero quan m'enfado, m'enfado. Sòc molt bo en bàsquet i de defensa en futbol.

    ResponElimina
  7. Soc Fran m´agrada aquesta escola perque porto des de P3 (fins ara cinque. ) La Irne es la meba prufasra,enfa Catala,Matematiques etc, li dono las gracias alas mebas prfsoras al que mes li dono las,gracias es ala Irene,Laura. Josco molt nerbioso i abagares en posu nerbioso quan es tic molt qiet.
    FRAN


    ResponElimina
  8. Hola sóc el Kevin vaig començar les classes el 12 de septembre. Hi ha persones noves a l'escola però a la nostra classe no. Estic molt content d'anar a cinquè perque faig amics nous al pati, jugo amb els meus amics el Marc i l'Estephano.

    ResponElimina
  9. Hola em dic Ainhoa, estic aqui des de fa 3 anys, estic molt contenta de tenir tants amics i amigues.M'agrada estar en aquesta escola, tambe m'agrada fer esport. A la taula sec al costat d'una amiga molt simpàtica encara que a vegades ens enfadem, pero sempre m'en recordare d'ella. Hi han dos nenes que per mi son com les meves germanes, i mai sem oblidara que son les meves germanes. Andrea i Vida sou com de la meva familia. A la classe hi ha un nen i una nena que son molt inteligents.

    ResponElimina
  10. Hola em dic Vanessa i tinc deu anys, quan vaig arribar a aquesta escola tenia vuit annys aixi que ja fa tres anys que hi sóc, ara faig cinqè i tinc uns conpanys molt agradables.

    Jo sóc simpàtica però tinc molt caracter, la meva millor amiga es diu Sheila, a clase sempre estic calladeta i sec a la primera taula.

    ResponElimina
  11. Hola hem dic Sandra vaig començar l'escola a mitjans de p3,estic molt contenta d'anar ja a cinquè,m'agrada aprendre coses noves,llegir,medi y lo que mes m'agrada són las mates,m'agraden molt els numeros romans,les multiplicacions,las divisions,tot el que tingui que veure amb las mates.
    Soc una persona molt alegre no m'agrada barallar-me amb ningu i m'agrada molt el basquet.

    ResponElimina
  12. Hola hem dic Betty
    vaig comensar l'escola a quart ,i hen va ser molt difisil per que no sabia parla en català , ni tampoc sabia fer les MATES pero ya estic aprenen i de mica en mica l'estic superan , pero a vegades me faig un lio confongo les coses .
    Crec soc alegre ,tranquila i divertida , no m'agrada les pelicules de terror per que hem fan una mica de por pero lo que si que m'agrada es convivir tranquilament amb les persones.

    ResponElimina
  13. Hola soc en Marc i jo començava a segon i ara estic a cinque.Ara tinc molts amics i amigues,com el Estephano,Kevin,etc...Tambe he apres moltes coses,estic molt content de coneixer aquesta escola,perque hi ha moltes nois i noies pero tambe alguns s'havian marxat.
    Soc una persona tranquil a mi m'agrada anar a bicicleta tambe m'agrada mirar la televisio i jugar amb els meus amics.

    ResponElimina
  14. Hola em dic Othman i sóc d'Espanya vaig en aquesta escola des de p3 peró m'ain vaig anar dos anys.

    A mi m'agrada molt aquesta escola perque aprenem mates, medi, castellà, català. ingles, ect...

    Em sento a la primera taula i tinc una germana bessona a la mateixa classe i es diu Zainab.

    ResponElimina